torsdag 12. januar 2012

Utfordring # 19

Endelig...
Vi skriver 2012, og vi er endelig klare med årets første utfordring her hos oss!

Vi starter med å takke dere alle som scrappet med oss i året som gikk, og håper vi ser dere igjen i utfordringene som kommer her utover i vårt nye scrappeår:))

Men nå over til årets første utfordring:)

Med oss som sponsor denne gang har vi Di's digi




Premien denne gang er et gavekort på $10 til å bruke i nettbutikken dems:)

Så oppgaven...

Noe gammelt og noe nytt!
Vi vil at du skal ha med noe gammelt og noe nytt på bidraget ditt. Hvordan du tolker oppgaven er helt opp til deg, men skriv hva som er gammelt og nytt i innlegget ditt:)

Vi i teamet har også funnet frem noe gammelt og noe nytt, og her er våre inspirasjonsbidrag :)

LINDA:

En NY og en GAMMEL, 90 års aldersforskjell mellom disse to 



ANGELLA:

Jeg har latt meg inspirere av mønsterpapirene til Inkido, som er fra 2010...og blomstene fant jeg i en gammel krukke fra den tiden jeg startet med kortlaging, og det er lenge siden, altså gammelt. I tillegg har jeg brukt et av de nye Magnoliastemplene som kom til jul.



GRY-HEIDI:

Nytt - Magnolia motiv. Gammelt - under teksten er det noe "strikk-lignende" fra noe emballasje jeg hadde liggende.



GRO:

Gammelt - blonde, ric rac og sommerfugl. Nytt - kantpunchen og glimmermisten. I tillegg har jeg forsøkt meg på en "gammel" teknikk (serviett decoupage) som er "ny" for meg i den forstand at jeg ikke har brukt den før... 



ANNE:

Det ble et bokmerke fra meg. Har brukt en gammel emballasje fra Prima som jeg har malt med gesso og noen gamle knapper etter mormor. Tagdiesen fra Magnolia har jeg endelig fått kjøpt meg, etter at den har stått lenge på ønskelisten...så den er ny


Da er det deres tur jenter:)
Kos dere med oppgaven, og scrapp ivei!
Bidrag leveres med InLinkz under her.

Leveringsfrist er 25 januar kl 23:59











Ingen kommentarer: