søndag 4. desember 2011

Noen kommer og noen går......

Ja kjære scrappevenner da har vi litt nyheter å komme med her på bloggen! 
En trist, og resten bare gode:)


Vi begynner med den triste, så blir det bare bedre etterhvert:)



Carina...

Har valgt å trekke seg fra teamet vårt av personlige grunner, og sånn er det jo bare noen ganger. Det er ikke alltid tiden strekker til for oss damer:)

Vi vil få takke Carina for den tiden hun var her hos oss, og for de flotte inspirasjonsbidragene hennes! Vi ønsker Carina alt godt i tiden fremover!



Linn...

Har tatt på seg ansvaret for å øke den fremtidige Papirdokkebestanden, og etter vår neste utfordring 8 desember tar hun seg en velfortjent babypermisjon:) 

Vi ønsker Linn all lykke til, og gleder oss masse på hennes vegne........ Og vi ser frem til at Linn er tilbake hos oss engang i 2012!



Og nå..... kan vi endelig presentere våre tre nye Designdokker. Disse vil dere se masse flott fra, men ikke før etter vår neste utfordring;)





Her er Linda, og hva hun forteller om seg selv.




Jeg heter Linda, er 77-modell, bor i Molde, rosenes by. Jeg er gift og har to barn. Jeg har papirdille, storkoser meg med scrapping i tillegg til at jeg strikker og hekler litt.



Jeg ble introdusert for scrappingen i 2006, puslet da for meg selv i det stille. Laget albumer til barna og noen kort til forskjellige anledninger i begynnelsen. I forbindelse med bryllupet vårt i 2009 laget jeg alle innbydelser og bordkort, dette ble til slutt bare en stor masseproduksjon for meg og etter dette fikk jeg en skikkelig scrappesperre...

Men det siste halvannet året har jeg hatt helt dille kan en si!! Har venninnescrappekvelder i ny og ne, disse kveldene er gull Jeg elsker utfordringer hos forskjellige blogger, og da jeg fikk lov til å bli papirdokke synes jeg det var kjempestas og takket selvfølgelig ja! Jeg gleder meg masse til dette og ikke minst se hva dere der ute lager av fantastiske kreasjoner til utfordringene 



Jeg lager for det meste LO-er, men også litt kort og gaver. Jeg finner mye inspirasjon i blogglandia, det er jo så mange fantastisk dyktige scrappere der ute!

Skal jeg beskrive meg selv med et ord når det gjelder scrappingen må det være fargerik. Jeg er veldig glad i farger og kontraster, noe som gjenspeiler seg i mye av arbeidet mitt Har vel egentlig ikke noen bestemt stil, synes det å lage mye forskjellig er morsomt, men det er absolutt farger jeg liker best!






Her er Gry-Heidi, og hva hun forteller om seg selv.




Hei på dere! Gry-Heidi heter jeg, bosatt i Oslo. Jeg har lekt med papir en del år, men det tok vel mer eller mindre av når jeg begynte å blogge for drøye 3 år siden. For det meste så lager jeg kort og esker, og jeg synes det er gøy med bretteteknikker. Jeg er svak for vintagestilen og søte motiver.

Brunt, beige og rosa er farger som ofte går igjen, men jeg prøver å utfordre meg selv til å bruke litt mer "knæsje" farger 

Jeg er både stolt og glad over å få være en Papirdokke 





Her er Angella, og hva hun forteller om seg selv.





Hei alle sammen!Jeg heter Angella er 38 år. Jeg er født i Chile, men oppvokst i Trondheim. Nå bor jeg på Fagerstrand, Nesodden, med Kenneth og "Trollungan" Katarina og Elias . Jeg jobber som lærer ved Bakkeløkka Ungdomsskolen på Fagerstrand.

I fritiden spiller jeg innebandy, er innebandytrener for mini, Jenter 11 og Gutter 11. Joda, det er travle dager og helgene går stort sett til Innebandy. Derfor er det viktig for meg å kunne slappe av med korthobbyen min resten av tiden:)



Denne hobbyen har vært en del av meg i fem-seks år, og jeg lar meg stadig inspirere av mulighetene som finnes med farger, skisser og mønsterpapir. Jeg liker å prøve ut nye teknikker, men det er ikke bestandig jeg selv er fornøyd.

Det var tilfeldigheter at jeg begynte med kortlaging. Det er ikke lett å få tak i bursdagskort på Fagerstrand og fordi jeg alltid er ute i siste liten, ble det fort til at jeg lagde bursdagskortene i hyrten og styrten av det jeg hadde liggende. Etter hvert ble jeg selv litt kravstor og søkte etter inspirasjon på nettet... kortlagingen tok helt av da jeg begynte å blogge for snart tre -fire år siden... For en verden, og så mange flotte mennesker jeg er blitt kjent med.

Jeg gleder meg til å være en del av Papirdokkene...

Vi er så glade for de nye Designdokkene våre og det er med stolthet og glede vi ønsker dem velkommen til oss :)

PS: Det er fortsatt tid til å henge seg på vår Black & White utfordring;)

6 kommentarer:

Gro sa...

Velkommen til oss alle tre :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Lykke til, til de nye i DT! Gleder meg til å se alt det flotte dere alle sammen lager! Nyt førjulstiden! Ha en fin 2. søndag i advent, fortsatt!

Gry-Heidi sa...

Tusen takk :o)

Anonym sa...

whoah this blog is fantastic i love studying your articles.

Keep up the great work! You recognize, a lot of persons arre searching around for this information, you could aiid
them greatly.

Also viit my website :: spanish funny videos

Anonym sa...

electronic cigarettes, smokeless cigarettes, best electronic cigarette, ecigarette, ecig forum, electronic cigarettes

yanmaneee sa...

yeezy shoes
adidas gazelle
yeezys
kyrie 4 shoes
supreme new york
jordan shoes
converse outlet
calvin klein outlet
adidas ultra boost
curry 6