lørdag 17. september 2011

Vi har en vinner - Utfordring # 10 - Punch/dies

Jaja, jeg kan jo starte med å si at det er ihvertfall to ting dere kan kjære scrappevenner..... 
Dere kan scrappe! Og dere kan gjøre jobben vanskelig for oss!
For steike så mange flotte bidrag som kom inn til punch/dies utfordringen vår :) 
Ikke lett  jobb, men du og du så morro å se på alle de flotte kreasjonene! Og ikke minst se hvor forskjellig man løser oppgaven:)

Så var det vinneren da........Ja, for vi har jo kommet frem til en vinner tilslutt:)

De søte jentene hos vår sponsor

Har satt sammen dette lekre kitet med ark fra juleserien til Pion


Og vi kan gratulere den heldige
.
.
.
.
.
.
.

Med dette nydelige settet


Send oss adressen din til papirdokkene@gmail.com

Og ta gjerne med skryteknappen vår til bloggen din


Og her er de som fyller vår topp 5 liste denne gang:)


Gratulerer så masse til dere alle!

Ta gjerne med dere en skryteknapp til bloggen dere og:)


Nå er det grisetid hos Papirdokkene, og vi håper å se dere igjen i utfordringen vi har ute nå


3 kommentarer:

Anne sa...

Wow, så heldig jeg er! Tusen takk for at jeg ble utvalgt, og attpåtil fikk et kort til i topp 5! Gleder meg intenst til å scrappe med den premien altså. :D
Ha en super lørdag, dokker!

Audhild sa...

Gratulerer Anne! Og...juhuu...jeg kom blant Topp5 :-) Tusen takk!

Anne Bente sa...

tillykke Anne, det er bare super smukt det du har lavet

10000 tak for at i valgte mit blandt top 5

klemmmm