onsdag 3. august 2011

Sommerbingovinnere

Tenk da, sommer og ferie....og likevel så utrolig mange og ikke minst flotte bidrag til sommerbingoen vår! 
Tusen takk til hver og en av dere!
Det har ikke vært en enkel jobb det her, men vi kom nå frem til en vinner:)

Vinnerpremien i sommerbingoen er sponset av

Og den heldige får en herlig 6x6 blokk med mønsterark fra Maja Design.


Og vinneren er
.
.
.
.
.
.
.
.

Med dette nydelige bidraget


Og vi har en knallgod nummer to!

Go' nr to premien er sponset av


Og den heldige får noen herlige utklippsark og lekre tags!



Vår gode nummer to er:
.
.
.
.
.
.
.

Med dette flotte bidraget!



Gratulerer så masse til begge vinnerne!!

Send oss adressen deres til: papirdokkene@gmail.com

Og ta gjerne med skryteknappen vår til bloggen deres:)


Her er de tre som fyller topp 5 listen vår denne sommerrunden:)




Gratulerer så masse til dere også!

Ta gjerne med skryteknappen vår til bloggen deres dere også:)


Og så...... siden vi passerte 30 bidrag, og det med glans....trekker vi ekstrapremien vår også:)


Den heldige som får denne stempelplata i postkassa er:


.
.
.
.
.


Send oss adressen din til: papirdokkene@gmail.com :)


Tusen takk til alle som scrapper med oss, og det er fortsatt noen timer igjen av utfordringen til de nye Designdokkene våre, Stempler og tags :)

Solfylt hilsen fra

3 kommentarer:

Bea sa...

Nå ble jeg glad! 2. plass! Smiler her jeg sitter :o)

Har akkurat maila dere adressen min

Bea

Scrappellen sa...

ååh..tusen tusen takk for at jeg ble valgt om en topp 5♥!!:) Den banneren tar jeg stolt med meg videre, og gleder meg til å "komme tilbake":)
Gratulerer til vinnerene, og takk for flott DT inspirasjon!!:)
Klem, Ellen

Unknown sa...

see this y6s74f4v99 replica gucci bags replica bags vancouver replica bags in uk top article k8u92z8h68 replica bags wholesale india click this over here now w4i61v1q82 louis vuitton replica 9a replica bags