torsdag 5. mai 2011

Denne gang er...."Alt lov"

Da er tredje utfordring klar til dere, og denne gangen har vi en så enkel oppgave som 

"Alt er lov"


Ingen krav i hele tatt! Lek deg og kos deg med papiret, og lag akkurat hva du vil!




Premien denne runden er denne pakken med 12 promarkere+ blender.


Vi har også kost oss med papiret, og her er hva som ble til:)



LINN:
Har scrappet en LO i herlige blåfarger:)


ANNE:
Har laget en korteske med skuff i rosafarger til konfirmanten:)

Da er det deres tur:)

Vi håper å se mange flotte papirkreasjoner, og levèr bidraget ditt med inlinkz i bunnen av innlegget.


Innleveringsfrist er 18 mai kl 23:59

Vi takker samtidig for alle flotte bidrag som kom inn til forrige utfordring! 
Vi kommer tilbake så fort vinnerne er klare:)







2 kommentarer:

Bodil sa...

Da kom det et lite bidrag fra meg, hihi :)

Eline sa...

Da har jeg rukket 2 bidrag til kampen om den flotte premien dere har. Den har jeg virkelig lyst på. Ønsker meg virkelig Promarker, og har forsøkt å få tak i de her i nærheten uten hell så jeg krysser fingrene =).
Ha en fin helg og 17mai feiring.