fredag 1. april 2011

Endelig!

Endelig er dagen her, og vi kan avsløre "hemmeligheten" vår! 
Papirdokkenes utfordringsblogg.. 


Her vil det komme en ny utfordring annenhver torsdag, og den første blir lagt ut førstkommende torsdag, den 7 april. Dere kan lese mer om dette i bloggreglene våre.


Mens dere venter på utfordringen, kan dere jo lese litt om oss to som står bak bloggen. 


Vi gleder oss masse til å komme igang, og det er så godt å endelig kunne avsløre dette:)


Anne: - Min verden


Jeg heter Anne og kom til verden en vårdag i 1973. Nå er jeg mamma til to, og vi tre bor og trives i Horten, en liten by i Vestfold.
Jeg startet med papir i begynnelsen av 2008 tenker jeg, og siden har det bare ballet på seg....
Jeg lager mest kort, men litt annet blir det også innimellom da.
Promarkere er min store lidenskap, og de er mye i bruk når jeg holder på. Jeg farger trykk og stæsj med dem, og hadde aldri klart meg uten.
Noen egen stil tror jeg ikke jeg har, men ender ofte opp med det enkle...
Jeg er ofte på reise ute i den store bloggverden, hvor jeg finner masse inspirasjon jeg bygger videre på.

I februar startet jeg forumet for oss papirgale, papirdokkene, og i den anledning opprettet jeg også en blogg i samme design. 
Jeg tok så turen langt nord i landet, og fant en fantastisk jente..... Sammen starter vi nå opp Papirdokkene - en utfordringsblogg.


Her er jenta jeg fant.


Jeg heter Linn, er på mitt 25.år, er fra nord-norge, gift og mamma til 2 gutter.
Starta å leke med papir i begynnelsen av 2007, da eldstemann ble født, og kan vel trygt si at jeg er hekta!
Scrapping er en form for terapi, og det er helt himmelsk å rømme inn i drømmeland på scrapperommet og bare kunne rote så mye jeg vil.
Jeg begynte med LO`er, men har gått mer og mer over til kort det siste året.
Jeg er vel ikke innenfor noen spesiell stilart føler jeg, men jeg elsker vintage og shabby chic, og ikke minst; er veldig svak for sommerfugler.
Inspirasjon finner jeg bl.a. i barna mine og andre scrappere. 


Vi erklærer herved Papirdokkenes utfordringsblogg for åpnet

10 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Hipp hurra!!! Gratulerer snupper. Gleder meg til å følge dere, og kanskje finner jeg litt ekstra tid til å bli med på utfordringene også :)
Og ja, jeg er følger nr.1 :D Det lukter premie lang vei *knis*
Klem Gunn-Elin :)

Helle sa...

Lykke til,jenter!!

-Helle-

Bodil sa...

Det skal bli moro å se hva det blir av oppgaver her :)

Cathrine sa...

Så spennende...Dette var morro...:oD

Gratulerer...:o)

Therese sa...

Så moro da! Gratulerer!!
Dette blir kjempe spennende å følge med på!

Klem

Veronique sa...

Gratulerer så masse :)

Gleder meg :)

Jeanette Cecilie sa...

Hipp hurraaa!!! :D

Gry-Heidi sa...

Sååå moro :o) Gleder meg til å følge dere :o)

Klem :)

Lisbeths kort og scrap sa...

Gleder meg veldig til å følge dere :)
Dette blir gøy!
Klem :)

Heidi Marie sa...

Anne... mamman til Andreas... som har gått i barnehagen hos Tante Liv???

likner veldig på mamman hans hvertfall...
ææææ verden er jommen ikke stor!